Eintracht Frankfurt grijpt late overwinning thuis

Eintracht Frankfurt oprakende winnaars versus SC Freiburg

Eintracht Frankfurt uitgesmeerd SC Freiburg in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 2x1, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 34. Komen in de wedstrijd, Oliver Glasner's team kwam van Een gelijkspel en Christian Streich's team kwam van een overwinning. In de basiself stond Mark Flekken.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Vincenzo Grifo, kort voor de pauze.

Met 83 minuten op de klok, Randal Kolo Muani ontslagen voor Eintracht Frankfurt. Dina Ebimbe maakte het winnende doelpunt in blessuretijd.

Na het resultaat SC Freiburg zijn 5e in de tabel, met 59 points, terwijl Eintracht Frankfurt op de plaats 7e zit, met 50 points.

Eintracht Frankfurt

Deutsche Bank Park