Last-gasp goal ziet buit gedeeld in een spannende wedstrijd

Ondanks gelijkspel versloeg Milan Napoli

In een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Champions League, de wedstrijd tussen Napoli en Milan op Dinsdag eindigde in een gelijkspel, 1x1. Stefano Pioli's team versloeg Napoli team, 1x0, in de eerste etappe van de gelijkspel. Victor Osimhen was beslissend met 1 doel.

Na 22 minuten, Olivier Giroud had kunnen scoren voor Milan, maar Alex Meret heeft de penalty op briljante wijze gered. Het eerste doelpunt werd gescoord door Olivier Giroud in de 41e minuut, met een schot met de linkervoet.

Met 81 minuten op de klok, Khvicha Kvaratskhelia had een gouden kans om te scoren maar miste de penalty. Victor Osimhen maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd via een header binnen het strafschopgebied.

Met dit resultaat gaat Milan door naar de volgende ronde van de competitie.

Milan
      • Een reeks 5 schone lakens beëindigd