FC Köln macht naar overwinning weg in een veelbewogen wedstrijd met 4 goals

FC Köln win FC Augsburg

FC Köln uitgesmeerd FC Augsburg, 1x3, op Zaterdag, op speeldag 27. Tot deze speeldag, Enrico Maaßen's team kwam van twee trekt en Steffen Baumgart's team kwam van Een gelijkspel. In de basiself stond Jeffrey Gouweleeuw.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Ellyes Skhiri na 7 minuten. Met 16 minuten op de klok, Eric Martel schoot FC Köln tweede doelpunt. In de 29e minuut, Rubén Vargas getroffen voor FC Augsburg.

In de 59e minuut, Linton Maina maakte het einddoel van de wedstrijd.

Na het resultaat FC Köln zijn 12e in de tabel, met 31 points, terwijl FC Augsburg op de plaats 13e zit, met 29 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Steffen Baumgart's team host Mainz, terwijl Augsburg team bezoek RB Leipzig.

FC Augsburg
      • Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games

FC Köln
      • Slaagde erin om slechts 1 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie