FC Eindhoven macht naar overwinning op eigen bodem in een spannende strijd

FC Eindhoven verslaan Zwolle

FC Eindhoven overwonnen Zwolle, 4x2, op Vrijdag, op naar speeldag 32 van de Holand Second Division. Naar deze wedstrijdweek, Rob Penders's team kwam van een nederlaag en Zwolle team kwam van vijf wint. Lennart Thy heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Lennart Thy na 3 minuten. In de 10e minuut, Charles Brym ontslagen voor FC Eindhoven. Na 30 minuten, Collin Seedorf scoorde het tweede doelpunt voor Eindhoven team. In de 37e minuut, Lennart Thy schoot Zwolle tweede doelpunt.

Met 70 minuten op de klok, Charles Brym getroffen voor Rob Penders's team. In de 75e minuut, Naoufal Bannis scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Na het resultaat Zwolle zijn 1e in de tabel, met 72 points, terwijl FC Eindhoven op de plaats 6e zit, met 50 points. In hun volgende wedstrijd, Eindhoven team bezoek VVV-Venlo, terwijl Zwolle team speelt thuis tegen Telstar.

FC Eindhoven

Zwolle
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 11

• Eindigde een reeks van 5 games winnend