Feyenoord triomfeert door één doelpunt thuis

Feyenoord versloeg ADO Den Haag in close encounter

Feyenoord overwonnen ADO Den Haag in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 1x0, op wedstrijdweek 18. Tot deze speeldag, Rotterdam team kwam van twee trekt en Sjaak Polak's team kwam van drie wint.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Met 83 minuten op de klok, Esmee de Graaf scoorden het enige doelpunt voor Feyenoord.

Na het resultaat ADO Den Haag zijn 4e in de tabel, met 26 points, terwijl Feyenoord op de plaats 6e zit, met 22 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Jessica Torny's team host PSV. In de tussentijd, Sjaak Polak's team speelt uit tegen FC Twente.

Feyenoord
  • Slaagde erin om slechts 0 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

• Een slechte reeks 5 games beëindigd zonder te winnen

ADO Den Haag