Laat drama ziet eretitel zelfs eindigen in een spannende clash

Niets om Mainz en SC Freiburg te scheiden

Mainz en SC Freiburg speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 25 van 1. Bundesliga. Naar deze wedstrijdweek, Bo Svensson's team kwam van Een gelijkspel en Christian Streich's team kwam van een overwinning. Karim Onisiwo was beslissend met 1 doel.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Ritsu Doan na 55 minuten. Met al 90 minuten op de klok, Michael Gregoritsch zag een rode kaart na zijn tweede geel Karim Onisiwo maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd.

Na het resultaat SC Freiburg zijn 4e in de tabel, met 46 points, terwijl Mainz op de plaats 9e zit, met 37 points. Volgende, Mainz team speelt uit tegen RB Leipzig, terwijl Christian Streich's team speelt thuis tegen Hertha BSC.

Mainz

SC Freiburg