Gemakkelijke overwinning voor Lille meer dan bezoekers in een spannende wed

Lille verslaan Toulouse

Lille overwonnen Toulouse, 0x2, op Zaterdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 28. Komen in de wedstrijd, Toulouse team kwam van een overwinning en Paulo Fonseca's team kwam van twee trekt.In dit spel de maximale genomen hoeken zijn opgenomen, met 20 hoeken. In de basiself stond Stijn Spierings, van den Boomen en Thijs Dallinga.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Alexsandro Ribeiro na 85 minuten. Mohamed Bayo maakte het laatste doelpunt in blessuretijd. Met dit doel heeft Mohamed Bayo zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat Lille zijn 5e in de tabel, met 49 points, terwijl Toulouse op de plaats 11e zit, met 35 points. In hun volgende wedstrijd, Paulo Fonseca's team speelt thuis tegen Lorient. In de tussentijd, Philippe Montanier's team speelt uit tegen Brest.

Factos Marcantes
      • Won slechts 20 corners, hun laagste totaal dit seizoen

Toulouse
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 12