Ruzomberok zaken regelen op eigen bodem in een spannende clash

Ruzomberok nederlaag Zlaté Moravce

Ruzomberok verslagen Zlaté Moravce in een overwinning op Zaterdag, 2x0, op speeldag 2. Tot deze speeldag, Peter Struhár's team kwam van een overwinning en Ivan Galád's team kwam van een nederlaag.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Tomáš Bobček met 55 minuten op de klok. Stefan Gerec maakte het laatste doelpunt na 68 minuten.

In de volgende wedstrijd, Ruzomberok speelt uit tegen Zemplín Michalovce, terwijl Zlaté Moravce speelt thuis tegen MFK Skalica.

Ruzomberok
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 16 schoten

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 48%

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 322 passes