NEC heeft een prestatie geleverd op de weg

NEC verslaan RKC Waalwijk

NEC verslaan RKC Waalwijk in een overwinning op Zaterdag, 1x3, met betrekking tot wedstrijdweek 26 van de Eredivisie. In deze competitie, Joseph Oosting's team kwam van een nederlaag en Rogier Meijer's team kwam van Een gelijkspel. Oussama Tannane was de man van de wedstrijd.

Oussama Tannane opende de score in de 18e minuut. Na 26 minuten, NEC verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Elayis Tavsan. In de 31e minuut, Oussama Tannane verdubbelde de voorsprong voor Nijmegen team. Met deze staking heeft Oussama Tannane 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Na 61 minuten, Vurnon Anita maakte het einddoel van de wedstrijd. Met 71 minuten op de klok, Oussama Tannane miste de stip.

Na het resultaat NEC zijn 8e in de tabel, met 34 points, terwijl RKC Waalwijk op de plaats 9e zit, met 32 points. In hun volgende wedstrijd, Rogier Meijer's team host PSV. In de tussentijd, Joseph Oosting's team speelt thuis tegen Vitesse.

Geplaatst 13 maanden terug | 42 Keer bekeken | Tijd: 12:24

Mandemakers