Aston Villa blijkt niet te stoppen thuis

Aston Villa dreun AFC Bournemouth

Aston Villa verslagen AFC Bournemouth, 3x0, op Zaterdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 28 van Premier League . Komen in de wedstrijd, Unai Emery's team kwam van Een gelijkspel en Bournemouth team kwam van een overwinning.

Douglas Luiz opende de score na 7 minuten.

Met 80 minuten op de klok, Aston Villa verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Jacob Ramsay. Emiliano Buendía maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd. Met dit doel heeft Emiliano Buendía zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat Aston Villa zijn 10e in de tabel, met 38 points, terwijl AFC Bournemouth op de plaats 19e zit, met 24 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Birmingham team bezoek Chelsea, terwijl Gary O´Neil's team host Fulham.

Aston Villa

Bournemouth