Atalanta record edgy overwinning thuis

Atalanta win Empoli

Atalanta overwonnen Empoli, 2x1, op Vrijdag, op speeldag 27. Naar deze wedstrijdweek, Gian Piero Gasperini's team kwam van een nederlaag en Paolo Zanetti's team kwam van drie nederlagen.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Tyronne Ebuehi kort voor de pauze.

In de 58e minuut, Marten de Roon getroffen voor Atalanta. Rasmus Höjlund scoorde de winnaar in de slotfase van het spel.

Na het resultaat Atalanta zijn 6e in de tabel, met 45 points, terwijl Empoli op de plaats 14e zit, met 28 points. In de volgende wedstrijd, Bergamo team bezoek Cremonese, terwijl Empoli team host Lecce.

Atalanta
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 29 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 13

• Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen