Eert zelfs score gelijk na een nul-nul

Buit gedeeld tussen Atalanta en Udinese

Op speeldag 25, de wedstrijd tussen Atalanta en Udinese op Zaterdag eindigde in een puntloos gelijkspel, 0x0. In deze competitie, Bergamo team kwam van twee nederlagen en Udine team kwam van Een gelijkspel.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Atalanta zijn 6e in de tabel, met 42 points, terwijl Udinese op de plaats 9e zit, met 32 points. In de volgende wedstrijd, Gian Piero Gasperini's team speelt uit tegen Napoli. In de tussentijd, Andrea Sottil's team bezoek Empoli.

Atalanta
      • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 12

Udinese
      • Maakte slechts 5, zijn laagste in de competitie