Last-gasp goal ziet buit gedeeld in een spannende wedstrijd

Honors zelfs tussen Feyenoord en PSV

Feyenoord en PSV speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Zondag, op speeldag 20. Naar deze wedstrijdweek, Rotterdam team kwam van Een gelijkspel en Eindhoven team kwam van een overwinning. Alireza Jahanbakhsh was beslissend met 2 doelen.

Anwar El-Ghazi opende de score met 8 minuten op de klok.

In de 65e minuut, Armando Obispo verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Na 68 minuten, Thorgan Hazard schoot PSV tweede doelpunt. Na 81 minuten, Alireza Jahanbakhsh getroffen voor Feyenoord. In de slotfase van het spel, spits scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd. Met zijn 5e doelpunt van het seizoen.

Na het resultaat Feyenoord zijn 1e in de tabel, met 43 points, terwijl PSV op de plaats 4e zit, met 39 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Rotterdam team speelt uit tegen Heerenveen. In de tussentijd, Eindhoven team speelt thuis tegen FC Groningen.

Feyenoord
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en noteerde het hoogste aantal in de competitie met 37 schoten

PSV
  • Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 33%