Lille macht naar overwinning weg in een spel vol met doelen

Lille win Rennes

Lille verslagen Rennes, 1x3, op Zaterdag, op speeldag 22. Komen in de wedstrijd, Rennes team kwam van een overwinning en Lille team kwam van Een gelijkspel.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Amine Gouiri, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied, vroeg in het spel.

Na 59 minuten, Edon Zhegrova getroffen voor Lille, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied. Met 85 minuten op de klok, Rémy Cabella scoorde het tweede doelpunt voor Paulo Fonseca's team, met een rechtervoetaanval. In de laatste minuten van de wedstrijd, André Gomes maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet in de doos.

Na het resultaat Rennes zijn 5e in de tabel, met 40 points, terwijl Lille op de plaats 6e zit, met 38 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Paulo Fonseca's team speelt thuis tegen Strasbourg, terwijl Rennes team speelt uit tegen Toulouse.

Rennes

Geplaatst 15 maanden terug | 239 Keer bekeken | Tijd: 03:54