Eert zelfs een hoog scorende wedstrijd

Honors zelfs tussen Empoli en Torino

Op naar speeldag 20 van de Serie A, de wedstrijd tussen Empoli en Torino op Zaterdag eindigde in een gelijkspel, 2x2. Komen in de wedstrijd, Paolo Zanetti's team kwam van twee wint en Torino team kwam van een overwinning. In de basiself stond Perr Schuurs.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Sebastiano Luperto na 37 minuten.

Na 69 minuten, Razvan Marin scoorde het tweede doelpunt voor Empoli. Met 82 minuten op de klok, Samuele Ricci ontslagen voor Torino. In de 85e minuut, Tonny Sanabria scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Na het resultaat Torino zijn 9e in de tabel, met 26 points, terwijl Empoli op de plaats 10e zit, met 25 points. In de volgende wedstrijd, Empoli team bezoek Roma. In de tussentijd, Torino team host Udinese.

Empoli

Stadio Carlo Castellani