RB Leipzig slijpt de overwinning thuis

RB Leipzig zegevierend tegen Stuttgart

RB Leipzig verslaan Stuttgart in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 2x1, op speeldag 18. In deze competitie, Leipzig team kwam van een overwinning en Stuttgart team kwam van twee trekt. Dominik Szoboszlai deed de show.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Dominik Szoboszlai in de 25e minuut.

Na 49 minuten, middenveld schoot RB Leipzig tweede doelpunt. Chris Fuhrich maakte het laatste doelpunt met 68 minuten op de klok vanaf de penaltystip.

Na het resultaat RB Leipzig zijn 2e in de tabel, met 35 points, terwijl Stuttgart op de plaats 15e zit, met 16 points. In de volgende wedstrijd, Marco Rose's team bezoek FC Köln. In de tussentijd, Bruno Labbadia's team speelt thuis tegen Werder Bremen.

RB Leipzig

Stuttgart