PSV nipte overwinning behalen thuis

PSV win Vitesse

PSV verslagen Vitesse in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1x0, op speeldag 17. In deze competitie, Eindhoven team kwam van twee trekt en Arnhem team kwam van vier trekt.

Na 23 minuten, Luuk de Jong verspeelde de kans om te scoren. De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na de pauze, Guus Til scoorde het enige doelpunt van PSV van de wedstrijd. Met al 90 minuten op de klok, Vitesse zag Kjell Scherpen een rechtstreekse rode kaart krijgen

Na het resultaat PSV zijn 2e in de tabel, met 35 points, terwijl Vitesse op de plaats 14e zit, met 15 points. In de volgende wedstrijd, Ruud van Nistelrooy's team speelt uit tegen FC Emmen. In de tussentijd, Phillip Cocu's team host FC Twente.

Vitesse
  • Verhoogde hun slechte serie met 6 winnende games