Pêro Pinheiro heeft een prestatie geleverd op eigen bodem

Pêro Pinheiro nederlaag GS Loures

Pêro Pinheiro overwonnen GS Loures in een overwinning op Zondag, 2x0, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 9 van Campeonato de Portugal. Komen in de wedstrijd, Hélder Ferreira's team speelde hun eerste wedstrijd in de competitie. En Loures team had hun eerste wedstrijd in de competitie.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt werd gescoord door Francisco Bastos met 52 minuten op de klok. Efraim Mavengo maakte het laatste doelpunt in de laatste minuten van de wedstrijd.

Na het resultaat Pêro Pinheiro zijn 3e in de tabel, met 17 points, terwijl GS Loures op de plaats 11e zit, met 7 points. In hun volgende wedstrijd, Sintra team speelt uit tegen Alcains. In de tussentijd, Luís Silva's team host Arronches e Benfica.

Pêro Pinheiro

Doelen