Eert zelfs in een emotioneel spel

Een punt per stuk voor Como en Bari

Como en Bari speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Zondag, op wedstrijdweek 14. In deze competitie, Moreno Longo's team had hun eerste wedstrijd in de competitie. En Bari team speelde hun eerste wedstrijd in de competitie. Rubén Botta was beslissend met 1 doel.

Na 24 minuten, Alberto Cerri verspeelde de kans om te scoren. Kort voor de pauze, spits openden de score voor Como, vanaf de penaltystip.

Rubén Botta maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Bari zijn 6e in de tabel, met 22 points, terwijl Como op de plaats 18e zit, met 14 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Moreno Longo's team speelt uit tegen Ascoli, terwijl Bari team host Pisa.

Bari
  • Verhoogde hun slechte serie met 6 winnende games