Preussen Munster heeft een prestatie geleverd weg

Preussen Munster win Schalke 04 B

Preussen Munster overwonnen Schalke 04 B, 1x3, op Woensdag, op wedstrijdweek 10. Zowel Gelsenkirchen team als Münster team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Gerrit Wegkamp heeft een geweldige prestatie geleverd met 2 doelen. In de basiself stond Thomas Kok.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Rufat Dadashov, na 8 minuten. Met 26 minuten op de klok, Niko Koulis getroffen voor Preussen Munster.

In de 71e minuut, Gerrit Wegkamp scoorde het tweede doelpunt voor Münster team. Met deze staking heeft Gerrit Wegkamp 10e doelen voor het seizoen bereikt. Spits maakte het laatste doelpunt na 73 minuten. Spits heeft nu een scorereeks van 5 opeenvolgende games.

Na het resultaat Preussen Munster zijn 1e in de tabel, met 25 points, terwijl Schalke 04 B op de plaats 4e zit, met 16 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Münster team speelt uit tegen SG Wattenscheid 09. In de tussentijd, Gelsenkirchen team bezoek SV Straelen.

Schalke 04
  • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen