Manchester United laat het te laat meer dan bezoekers

Manchester United rand voorbij Fulham

Manchester United uitgesmeerd Fulham, 1x2, op Zondag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 16 van Premier League . In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. Alejandro Garnacho was beslissend met 1 doel. In de basiself stond Tyrell Malacia. Donny van de Beek verliet de bank niet.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Christian Eriksen, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied, met 14 minuten op de klok.

In de 61e minuut, Daniel James getroffen voor Fulham, met een schot met de rechtervoet binnen het strafschopgebied. Alejandro Garnacho maakte het laatste doelpunt diep in toegevoegde tijd met een schot met de linkervoet in de doos.

Na het resultaat Manchester United zijn 5e in de tabel, met 26 points, terwijl Fulham op de plaats 9e zit, met 19 points. Volgende, Manchester team host Nottingham Forest. In de tussentijd, London team bezoek Crystal Palace.

Manchester United

Geplaatst 17 maanden terug | 279 Keer bekeken | Tijd: 02:34