Internacional behaalt drie indrukwekkende punten thuis in een pulserend spe

Internacional nederlaag Athletico Paranaense

Internacional verslaan Athletico Paranaense, 2x0, op Zondag, met betrekking tot wedstrijdweek 36 van de Brazil Serie A. Naar deze wedstrijdweek, Porto Alegre (RS) team kwam van een nederlaag en Curitiba (PR) team kwam van een overwinning.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Pedro Henrique, in de 63e minuut. Maurício maakte het laatste doelpunt met 67 minuten op de klok. In de slotfase van het spel, Athletico Paranaense zag Thiago Heleno een rechtstreekse rode kaart krijgen

Na het resultaat Internacional zijn 2e in de tabel, met 67 points, terwijl Athletico Paranaense op de plaats 6e zit, met 54 points. In de volgende wedstrijd, Porto Alegre (RS) team bezoek São Paulo. In de tussentijd, Luiz Felipe Scolari's team speelt uit tegen Atlético Goianiense.

Athletico Paranaense
      • Een reeks van 7 wedstrijden met doelpunten beëindigd

José Pinheiro Borda (Beira-Rio)
      Pitchgrootte110X75