Panathinaikos krijgt drie punten weg

UEFA Youth League: Panathinaikos overwinnen AS Trencin

Panathinaikos verslagen AS Trencin, 3x4, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot van de UEFA Youth League. Na+primeira+m%E3o+%7Bvar0%7D+%7Bvar1%7D+tinha+vencido+%7Bvar2%7D+%7Bvar3%7D%2C+%7Bvar4%7D. Bilal Mazhar was de man van de wedstrijd.

Na 6 minuten, Simon Micuda openden de score voor AS Trencin. Na 11 minuten, Bilal Mazhar getroffen voor Panathinaikos. Met 21 minuten op de klok, Lubos Prazenka scoorde het tweede doelpunt voor Trenčín team. Na 29 minuten, Martin Fabuš's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van spits.

Na de pauze, Bilal Mazhar schoot Atenas team tweede doelpunt. Spits heeft de hattrick, vanaf de penaltystip, met 68 minuten op de klok voltooid. Met 80 minuten op de klok, Georgios Kyriopoulos scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd.

Met dit resultaat gaat Panathinaikos door naar de volgende ronde van de competitie.

Panathinaikos

FaseTweede Ronde