RS Berkane grijpt late overwinning thuis

RS Berkane win Ol. Khouribga

RS Berkane verslaan Ol. Khouribga, 1x0, op Donderdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 7. Tot deze speeldag, Abdelhak Benchikha's team kwam van twee trekt en Khouribga team kwam van twee nederlagen.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

Na 51 minuten, Aymane El Aouani zag een rode kaart na zijn tweede geel met al 90 minuten op de klok, Mohamed Sadil verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Met 90 minuten op de klok, Issoufou Dayo scoorden het winnende doelpunt voor RS Berkane, vanaf de penaltystip.

Na het resultaat RS Berkane zijn 13e in de tabel, met 6 points, terwijl Ol. Khouribga op de plaats 15e zit, met 2 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Khouribga team speelt thuis tegen Ittihad Tanger.

Factos Marcantes
  • Het hoogste aantal schoten verslaan dit seizoen, met 29 schoten

RS Berkane
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en noteerde het hoogste aantal in de competitie met 23 schoten