Gemakkelijke overwinning voor Eintracht Frankfurt weg een hoog scorende wed

Eintracht Frankfurt oprakende winnaars versus Borussia M´gladbach

Eintracht Frankfurt verslaan Borussia M´gladbach, 1x3, op Zaterdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 11 van 1. Bundesliga. In deze competitie, Daniel Farke's team kwam van Een gelijkspel en Oliver Glasner's team kwam van een overwinning. Jesper Lindstrom stond in brand.

Met 6 minuten op de klok, Jesper Lindstrom openden de score voor Eintracht Frankfurt, met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied. In de 29e minuut, Oliver Glasner's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Dina Ebimbe uit een hoek. Kort voor de pauze, Jesper Lindstrom verdubbelde de voorsprong voor Frankfurt team.

Na 72 minuten, Marcus Thuram maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet.

Na het resultaat Eintracht Frankfurt zijn 4e in de tabel, met 20 points, terwijl Borussia M´gladbach op de plaats 9e zit, met 16 points. In de volgende wedstrijd, Frankfurt team speelt thuis tegen Borussia Dortmund, terwijl Daniel Farke's team bezoek 1. FC Union Berlin.

Borussia M´gladbach

Eintracht Frankfurt
  • Slaagde erin om slechts 2 bochten te winnen, een nieuw dieptepunt in de competitie

Geplaatst 18 maanden terug | 152 Keer bekeken | Tijd: 02:03