Noorwegen vergroot doelsaldo weg

Euro Qualifying U17: Noorwegen nederlaag Wit-Rusland

Noorwegen gezwollen Wit-Rusland in een fantastisch overwinning op Donderdag, 0x4, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.10 van de Euro Qualifying U17. Zowel Aleksandr Yurevich's team als Jan Peder Jalland's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Sindre Egeli stond in brand.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Gustav Nyheim, in de 17e minuut.

Met 46 minuten op de klok, Noorwegen verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Sindre Egeli. Na 84 minuten, spits verdubbelde de voorsprong voor Noorwegen nationaal team. Fenuel Tewelde maakte het laatste doelpunt met 87 minuten op de klok.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Noorwegen host Armenië. In de tussentijd, Wit-Rusland speelt uit tegen Rep. van Ierland.

FaseGroepsfase
GrupoGroep 10