Eert zelfs na eindigde in een doelpuntloos gelijkspel

Niets om Genoa en Cagliari te scheiden

Genoa en Cagliari speelden 0x0 gelijk in een puntloos wedstrijd op Vrijdag, op wedstrijdweek 8. Tot deze speeldag, Genova team kwam van twee wint en Cagliari team kwam van twee nederlagen.

De eerste helft eindigde met een doelpuntloos gelijkspel.

De tweede helft was niet veel anders dan de eerste en de wedstrijd eindigde zonder doelpunten.

Na het resultaat Genoa zijn 3e in de tabel, met 15 points, terwijl Cagliari op de plaats 9e zit, met 11 points. Volgende, Genova team speelt uit tegen Cosenza. In de tussentijd, Cagliari team host Brescia.

Genoa
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 18 schoten

• Behaalde zijn hoogste aantal voltooide passes met 507 passes

Cagliari