Farense triomfeert door één doelpunt op de weg in een spannende wedstrijd

Farense oprakende winnaars versus B SAD

Farense uitgesmeerd B SAD in een dichtbij overwinning op Vrijdag, 2x3, op speeldag 8. Komen in de wedstrijd, Oeiras team kwam van een nederlaag en Faro team kwam van twee wint.

Kikas opende de score na 6 minuten. Met 10 minuten op de klok, B SAD verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Edgar Pacheco via een header binnen het strafschopgebied. Na 30 minuten, Rui Costa ontslagen voor Farense, vanaf de penaltystip.

Sub Cristian Ponde, met 59 minuten op de klok, veranderde het verloop van het spel. In de 69e minuut, spits maakten het tweede doelpunt voor Faro team, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied, na een assist van Miguel Bandarra. Na 83 minuten, Marco Matias maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de linkervoet, gemaakt door Jhon Velásquez.

Na het resultaat Farense zijn 2e in de tabel, met 18 points, terwijl B SAD op de plaats 15e zit, met 5 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Faro team bezoek Moreirense. In de tussentijd, Oeiras team speelt uit tegen Torreense.

B SAD

Farense

Verstuurde deur: zacatvs | Geplaatst 18 maanden terug | 1674 Keer bekeken | Tijd: 02:32

Estádio Nacional do Jamor