Nacional nipte overwinning behalen weg een hoog scorende wedstrijd

Nacional oprakende winnaars versus Sol de América

Nacional verslaan Sol de América, 2x3, op Donderdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 15. Tot deze speeldag, Asuncion team kwam van een nederlaag en Asunción team kwam van drie wint. Santiago Salcedo stond in brand.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Rolando García, na 11 minuten. In de 18e minuut, Santiago Salcedo getroffen voor Sol de América, vanaf de penaltystip. Kort voor de pauze, spits scoorde het tweede doelpunt voor Asuncion team.

Na 59 minuten, Darío Ríos schoot Nacional tweede doelpunt. Claudio Núñez scoorde de winnaar na 66 minuten.

Na het resultaat Nacional zijn 2e in de tabel, met 34 points, terwijl Sol de América op de plaats 9e zit, met 17 points. In de volgende wedstrijd, Pedro Sarabia's team speelt thuis tegen Cerro Porteño, terwijl Pablo Guiñazú 's team speelt uit tegen Guaraní.

Sol de América
  • Won slechts 0 hoekschoppen, het laagste totaal in de hele competitie