Crvena Zvezda vergroot doelsaldo thuis

Crvena Zvezda versloeg Ferencváros met een thriller

Crvena Zvezda verslaan Ferencváros in een overwinning op Donderdag, 4x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.H van de Europa League. Guélor Kanga deed de show. In de basiself stond Mats Knoester.

Guélor Kanga opende de score met 27 minuten op de klok, vanaf de penaltystip. In de 35e minuut, Stefan Mitrovic verdubbelde de voorsprong voor Crvena Zvezda, met een linkervoetaanval binnen het strafschopgebied.

Na 51 minuten, Milos Milojevic's team verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Aleksandar Katai met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied. Na 60 minuten, Beograd team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Guélor Kanga met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied. Met 71 minuten op de klok, Kris Zachariassen scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een schot met de rechtervoet in de doos, na een assist van Henry Wingo.

Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Crvena Zvezda speelt uit tegen Ferencváros.

Geplaatst 18 maanden terug | 123 Keer bekeken | Tijd: 01:59

FaseGroepsfase