Jeonbuk Motors nipte overwinning behalen weg

Jeonbuk Motors ga door naar de volgende ronde van Taça Coreana

Jeonbuk Motors overwonnen Ulsan Hyundai, 1x2, op Woensdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de halve finale van de Taça Coreana. Zowel Hong Myung-Bo's team als Kim Sang-Sik's team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie. Cho Kyu-sung was beslissend met 1 doel.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Won Doo-Jae, in de 13e minuut. Na 39 minuten, Modou Barrow ontslagen voor Jeonbuk Motors.

Met al 90 minuten op de klok, Léo Souza verliet zijn team met 10-man, na het zien van een directe rode kaart.

Cho Kyu-sung maakte het laatste doelpunt in de slotfase van het spel. Met dit doel heeft Cho Kyu-sung zijn doel vijftien van de huidige campagne behaald.

Dankzij dit resultaat is Jeonbuk Motors door naar de volgende ronde van de competitie. In verband met komende competitiewedstrijden, Jeonju team bezoek FC Seoul.

FaseHalve finale

Ulsan Munsu Football Stadium