Club Brugge behaalt drie indrukwekkende punten thuis in een pulserend spel

Club Brugge win Atlético Madrid

Club Brugge verslagen Atlético Madrid in een overwinning op Dinsdag, 2x0, in een wedstrijd met betrekking tot naar de Grp.B van de Champions League. In de basiself stond Bjorn Meijer. Noa Lang verliet de bank niet.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Kamal Sowah, met een linkervoetaanval in de doos, na 36 minuten.

Ferrán Jutglà maakte het laatste doelpunt met 62 minuten op de klok met een rechtervoetaanval binnen het strafschopgebied. In de 76e minuut, Antoine Griezmann had een gouden kans om te scoren, maar miste een penalty. Na 78 minuten, Bjorn Meijer is uiteindelijk gesubbed.

In de volgende wedstrijd, Club Brugge speelt uit tegen Atlético Madrid.

Geplaatst 18 maanden terug | 92 Keer bekeken | Tijd: 06:16

FaseGroepsfase