Rayo Vallecano grijpt late overwinning thuis

Rayo Vallecano oprakende winnaars versus Elche

Rayo Vallecano verslagen Elche, 2x1, op Maandag, met betrekking tot wedstrijdweek 7 van de La Liga. In deze competitie, Andoni Iraola's team kwam van een nederlaag en Francisco Rodríguez's team kwam van vier nederlagen.

Na 32 minuten, Lucas Boyé openden de score voor Elche, uit een hoek, opgelegd door Gerard Gumbau . In de 40e minuut, Sergio Camello getroffen voor Rayo Vallecano, met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied, gevormd door Óscar Trejo.

Sub Unai López, na 63 minuten, veranderde het verloop van het spel. Middenveld scoorde de winnaar in de tijd toegevoegd op met een schot met de rechtervoet van buiten de doos.

Na het resultaat Rayo Vallecano zijn 10e in de tabel, met 10 points, terwijl Elche op de plaats 20e zit, met 1 point. In hun volgende wedstrijd, Madrid team speelt uit tegen Almería. In de tussentijd, Elche team host Mallorca.

Rayo Vallecano
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 16 schoten

• Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 13

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 72%