Eert zelfs score gelijk vol goalmouth-actie

Honors zelfs tussen Haugesund en Odd

Op naar speeldag 24 van de Eliteserien , de wedstrijd tussen Haugesund en Odd op Zondag eindigde in een gelijkspel, 2x2. In deze competitie, Haugesund team kwam van Een gelijkspel en Skien team kwam van drie wint.

Dennis Gjengaar opende de score in de 24e minuut. Kort voor de pauze, Mads Sande ontslagen voor Haugesund, bijgestaan door Thore Pedersen.

Na 46 minuten, Bilal Njie scoorde het tweede doelpunt voor Haugesund team, opgelegd door Alex Soderlund. Met deze staking heeft Bilal Njie 5e doelen voor het seizoen bereikt. Met 82 minuten op de klok, Conrad Wallem maakte het einddoel van de wedstrijd, opgelegd door Syver Aas.

Na het resultaat Odd zijn 6e in de tabel, met 34 points, terwijl Haugesund op de plaats 10e zit, met 30 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Jostein Grindhaug's team speelt uit tegen Sarpsborg 08. In de tussentijd, Pal Arne Johansen's team host Kristiansund BK.

Haugesund

Odd