Gemakkelijke overwinning voor Arsenal op eigen bodem vol goalmouth-actie

Arsenal oprakende winnaars versus Tottenham

Arsenal verslagen Tottenham, 3x1, op Zaterdag, op speeldag 9. In deze competitie, Mikel Arteta's team kwam van een overwinning en Antonio Conte's team kwam van twee wint.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Thomas Partey, met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied, na 20 minuten. Met 31 minuten op de klok, Harry Kane getroffen voor Tottenham, vanaf de penaltystip.

Na de pauze, Gabriel Jesus schoot Arsenal tweede doelpunt, met een linkervoetaanval in de doos. In de 62e minuut, Emerson Royal verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Na 67 minuten, Granit Xhaka maakte het einddoel van de wedstrijd, met een schot met de linkervoet, opgelegd door Gabriel Martinelli.

Na het resultaat Arsenal zijn 1e in de tabel, met 21 points, terwijl Tottenham op de plaats 3e zit, met 17 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Mikel Arteta's team host Liverpool. In de tussentijd, Antonio Conte's team bezoek Brighton & Hove Albion.

Arsenal

Tottenham