De wedstrijd werd pas beslist na een penalty shoot-out

São Paulo verlies Ceará op penalty's

Ceará uitgesmeerd São Paulo in een dichtbij overwinning op Donderdag, 2x1, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Copa Sudamericana. Na+primeira+m%E3o+as+equipas+tinham+empatado%2C+%7Bvar0%7D.

Stiven Mendoza opende de score kort voor de pauze, via een header in de doos.

In de 54e minuut, Igor Vinícius ontslagen voor São Paulo, met een rechtervoetaanval, ingesteld door Jonathan Calleri. Guilherme Castilho maakte het laatste doelpunt na 63 minuten met een schot met de rechtervoet van buiten het strafschopgebied.

Met dit resultaat is São Paulo door naar de volgende ronde van de competitie. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Rogério Ceni's team speelt uit tegen Atlético Goianiense.

São Paulo
  • Een reeks van 9 games beëindigd zonder te verliezen

• Eindigde een reeks van 5 games winnend

FaseKwartfinale