Peru nipte overwinning behalen weg

Peru nederlaag Venezuela

Peru uitgesmeerd Venezuela in een dichtbij overwinning op Dinsdag, 1x2, op naar speeldag 14 van de World Cup Qualifying (CONMEBOL). Tot deze speeldag, Leonardo González's team kwam van twee nederlagen en Ricardo Gareca's team kwam van een overwinning.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Gianluca Lapadula na 18 minuten, via een header in de doos.

In de 52e minuut, Darwin Machís getroffen voor Venezuela, met een linkervoetaanval in het strafschopgebied, opgelegd door Ronald Hernández. Christian Cueva maakte het laatste doelpunt in de 65e minuut uit een directe vrije trap. Na 69 minuten, Darwin Machís had kunnen scoren voor Venezuela nationaal team, maar Pedro Gallese heeft de penalty op briljante wijze gered.

Na het resultaat Peru zijn 5e in de tabel, met 17 points, terwijl Venezuela op de plaats 10e zit, met 7 points. Volgende, Ricardo Gareca's team bezoek Colombia, terwijl Leonardo González's team speelt thuis tegen Bolivië.

Venezuela
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 17 schoten

• Registreerde het beste balbezitpercentage van het seizoen, met 59%

Geplaatst 2 - jaar oud | 228 Keer bekeken | Tijd: 14:45