FC Tokyo blijkt niet te stoppen op eigen bodem in een spannende strijd

FC Tokyo nederlaag Shimizu S-Pulse

FC Tokyo verslagen Shimizu S-Pulse, 4x0, op Woensdag, op speeldag 35. Tot deze speeldag, Tokyo team kwam van drie nederlagen en Miguel Ángel Lotina's team kwam van twee nederlagen.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Adaílton in de 7e minuut. Op een ongelukkig moment scoorde Ronaldo een owngoal na 12 minuten. Met 24 minuten op de klok, FC Tokyo verlengden hun voorsprong met een doelpunt van Diego Oliveira. Met dit doel heeft Diego Oliveira zijn doel vijftien van de huidige campagne behaald.

In de laatste minuten van de wedstrijd, Masato Morishige heeft alles ingepakt.

Na het resultaat FC Tokyo zijn 9e in de tabel, met 49 points, terwijl Shimizu S-Pulse op de plaats 16e zit, met 33 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Tokyo team speelt uit tegen Yokohama Marinos, terwijl Miguel Ángel Lotina's team host Consadole Sapporo.

FC Tokyo
  • Een slechte reeks 4 games beëindigd zonder te winnen