Laat drama ziet eretitel zelfs eindigen score gelijk vol goalmouth-actie

Buit gedeeld tussen Ceará en Red Bull Bragantino

Ceará en Red Bull Bragantino speelden 2x2 gelijk in een wedstrijd op Zondag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 27. In deze competitie, Fortaleza (CE) team kwam van Een gelijkspel en Bragança Paulista (SP) team kwam van twee wint. Gabriel Lacerda was beslissend met 1 doel.

Helinho opende de score met 12 minuten op de klok, met een linkervoetaanval van buiten de doos.

Na 70 minuten, Alerrandro Souza verdubbelde de voorsprong voor Red Bull Bragantino, met een schot met de rechtervoet. Op een ongelukkig moment scoorde Fabrício Bruno een eigen doelpunt in blessuretijd. In de tijd toegevoegd op, Gabriel Lacerda scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied.

Na het resultaat Red Bull Bragantino zijn 5e in de tabel, met 43 points, terwijl Ceará op de plaats 15e zit, met 32 points. In de volgende wedstrijd, Tiago Nunes's team speelt thuis tegen Palmeiras. In de tussentijd, Bragança Paulista (SP) team speelt uit tegen Internacional.

Ceará
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 11

• Verhoogde hun slechte serie met 4 winnende games

Red Bull Bragantino