Last-gasp goal ziet buit gedeeld in een pulserend spel

Een punt per stuk voor Coritiba en Confiança

Coritiba en Confiança speelden 1x1 gelijk in een wedstrijd op Woensdag, met betrekking tot wedstrijdweek 27 van de Brazil Serie B. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning. William Alves was beslissend met 1 doel.

Nirley opende de score in de 21e minuut, uit een hoek.

William Alves maakte het laatste doelpunt in de tijd toegevoegd op via een header.

Na het resultaat Coritiba zijn 1e in de tabel, met 53 points, terwijl Confiança op de plaats 19e zit, met 22 points. In de volgende wedstrijd, Gustavo Morínigo's team bezoek Remo, terwijl Aracaju team speelt thuis tegen Vasco.

Coritiba
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 21 schoten

• Een doelpunt tegen na een reeks van 4 schone lakens

Confiança