Remo laat het te laat thuis

Remo rand voorbij Náutico

Remo verslagen Náutico in een dichtbij overwinning op Zaterdag, 1x0, op speeldag 26. Tot deze speeldag, Belém (PA) team kwam van een nederlaag en Hélio dos Anjos's team kwam van drie nederlagen.In dit spel de maximale genomen hoeken zijn opgenomen, met 21 hoeken.

De eerste helft eindigde zonder doelpunten.

In de slotfase van het spel, Náutico zag Carlão weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel. In de tijd toegevoegd op, Jefferson scoorde het enige doelpunt van Remo van de wedstrijd, uit een hoek.

Na het resultaat Remo zijn 9e in de tabel, met 36 points, terwijl Náutico op de plaats 11e zit, met 35 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Belém (PA) team speelt uit tegen Sampaio Corrêa, terwijl Hélio dos Anjos's team host CRB.

Factos Marcantes
  • Het record voor gewonnen hoekschoppen verslaan, met een totaal van 21

Remo
  • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 22 schoten