Univ. Técnica gemak om comfortabel te winnen op de weg

Carlos A. Mannucci verliest van Univ. Técnica

Univ. Técnica uitgesmeerd Carlos A. Mannucci in een overwinning op Zondag, 1x3, op speeldag 10. Komen in de wedstrijd, Pablo Peirano's team kwam van twee nederlagen en Cajamarca team kwam van vier wint.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Josué Estrada in de 8e minuut. Na 11 minuten, Paulo Gallardo schoot Univ. Técnica tweede doelpunt.

Met 70 minuten op de klok, Mario Viera's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van Gaspar Gentile. Na 80 minuten, David Dioses heeft alles ingepakt.

Volgende, Univ. Técnica host Sporting Cristal, terwijl Carlos A. Mannucci speelt thuis tegen Alianza Huánuco.

Univ. Técnica

• Zet hun winnende serie voort met 5 games