Athletico Paranaense gemak om comfortabel te winnen thuis

Athletico Paranaense overwinnen LDU Quito

Athletico Paranaense verslagen LDU Quito, 4x2, op Vrijdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Copa Sudamericana. Na+primeira+m%E3o+%7Bvar0%7D+%7Bvar1%7D+tinha+vencido+%7Bvar2%7D+%7Bvar3%7D%2C+%7Bvar4%7D. Christian met een fantastisch scherm.

Luis Amarilla opende de score na 11 minuten. Na 26 minuten, Christian getroffen voor Athletico Paranaense. Met 30 minuten op de klok, middenveld scoorde het tweede doelpunt voor António Oliveira's team. Met dit doel heeft middenveld zijn doel vijf van de huidige campagne behaald. LDU Quito scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Jhojan Julio, kort voor de pauze.

Met 62 minuten op de klok, Bissoli ontslagen voor Curitiba (PR) team. Spits maakte het laatste doelpunt na 69 minuten vanaf de penaltystip. Met deze staking heeft spits 5e doelen voor het seizoen bereikt.

Met dit resultaat gaat Athletico Paranaense door naar de volgende ronde van de competitie.

FaseKwartfinale
Mão2e geweest

Joaquim Américo Guimarães (Arena da Baixada)
Pitchgrootte105 x 68