Portuguesa FC zet in uitstekende weergave op eigen bodem in een pulserend s

Portuguesa FC oprakende winnaars versus Deportivo Táchira

Portuguesa FC uitgesmeerd Deportivo Táchira, 2x0, op Zondag, op speeldag 17. In deze competitie kwamen beide teams uit een overwinning.

Met 16 minuten op de klok, Luis Annese openden de score voor Portuguesa FC.

Na 73 minuten, spits verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart. Op een ongelukkig moment scoorde Francisco Flores een eigen doelpunt in blessuretijd.

Na het resultaat Deportivo Táchira zijn 1e in de tabel, met 49 points, terwijl Portuguesa FC op de plaats 3e zit, met 39 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Acarigua team speelt uit tegen Estudiantes de Mérida, terwijl San Cristóbal team speelt thuis tegen Trujillanos FC.

Deportivo Táchira
      • Een reeks van 8 games beëindigd zonder te verliezen