Santos record edgy overwinning meer dan bezoekers

Chapecoense struikelen om te verslaan tegen Santos

Santos overwonnen Chapecoense in een dichtbij overwinning op Zondag, 0x1, op speeldag 14. Komen in de wedstrijd, Jair Ventura's team kwam van zes nederlagen en Santos (SP) team kwam van een nederlaag.

Carlos Sánchez maakte het winnende doelpunt na 43 minuten vanaf de penaltystip.

Na het resultaat Santos zijn 8e in de tabel, met 19 points, terwijl Chapecoense op de plaats 20e zit, met 4 points. Met betrekking tot de volgende wedstrijd, Santos (SP) team host Corinthians, terwijl Jair Ventura's team bezoek Grêmio.

Chapecoense
      • Vertoonde een constante bedreiging voor het doel van de tegenstander en nam zijn hoogste aantal schoten in de competitie op met 20 schoten

• Verhoogde hun slechte serie met 14 winnende games

• Verlengde hun slechte serie met 7 games verliezend