Zweden behaalt drie indrukwekkende punten meer dan bezoekers in een wedstri

Zweden ga door naar de volgende ronde van Olympic Games Women

Zweden overwonnen Japan, 3x1, op Vrijdag, in een wedstrijd met betrekking tot naar de kwartfinales van de Olympic Games Women.

Het openingsdoelpunt werd gescoord door Magdalena Eriksson na 7 minuten, via een header. Met 23 minuten op de klok, Mina Tanaka getroffen voor Japan, met een linkervoetaanval in de doos.

Zweden scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Stina Blackstenius, na 53 minuten, met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied. In de 68e minuut, Kosovare Asllani scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, vanaf de penaltystip.

Dankzij dit resultaat is Zweden door naar de volgende ronde van de competitie. In de volgende wedstrijd, Zweden nationaal team .

Suécia

• Zet hun winnende serie voort met 4 games