Corinthians krijgt drie punten weg

Corinthians verslaan Cuiabá

Corinthians overwonnen Cuiabá, 1x2, op Dinsdag, in een spel gerelateerd aan wedstrijdweek 13 van Brazil Serie A. Komen in de wedstrijd, Jorginho's team kwam van twee wint en São Paulo (SP) team kwam van twee nederlagen.

Roni opende de score na 28 minuten, met een rechtervoetaanval van buiten het strafschopgebied. Met 38 minuten op de klok, Adson verdubbelde de voorsprong voor Corinthians, met een schot met de linkervoet in het strafschopgebied.

Rafael Elias maakte het laatste doelpunt na 71 minuten. In blessuretijd, Cuiabá zag Anderson Conceição een rechtstreekse rode kaart krijgen

Na het resultaat Corinthians zijn 10e in de tabel, met 17 points, terwijl Cuiabá op de plaats 15e zit, met 12 points. Volgende, Sylvinho's team speelt thuis tegen Flamengo, terwijl Cuiabá (MT) team bezoek Internacional.

Cuiabá
  • Een reeks van 4 games beëindigd zonder te verliezen