Honduras slijpt de overwinning weg in een spel vol met doelen

Olympic Games: Honduras oprakende winnaars versus Nieuw-Zeeland

Honduras uitgesmeerd Nieuw-Zeeland in een dichtbij overwinning op Zondag, 2x3, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 2. Tot deze speeldag, «all whites» kwam van een overwinning en Miguel Falero's team kwam van een nederlaag. Rigoberto Rivas was beslissend met 1 doel.

In de 10e minuut, Liberato Cacace openden de score voor Nieuw-Zeeland, met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied. Met al 45 minuten gespeeld, Luis Palma ontslagen voor Honduras, via een header.

Nieuw-Zeeland nationaal team scoorde hun tweede doelpunt van de wedstrijd via Chris Wood, na 49 minuten, met een schot met de rechtervoet. Met 78 minuten op de klok, Juan Obregón Jr. scoorde het tweede doelpunt voor Honduras nationaal team, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied. Na 87 minuten, Rigoberto Rivas scoorde het laatste doelpunt van de wedstrijd, met een rechtervoetaanval in het strafschopgebied. Met dit doel heeft Rigoberto Rivas zijn doel vijf van de huidige campagne behaald.

Na het resultaat Nieuw-Zeeland zijn 2e in de tabel, met 4 points, terwijl Honduras op de plaats 4e zit, met 3 points. In verband met komende competitiewedstrijden, Honduras nationaal team bezoek Zuid-Korea, terwijl «all whites» bezoek Roemenië.

Nova Zelândia
  • Het vestigen van een nieuw record voor gewonnen hoekschoppen in de competitie, met een totaal van 5

• Registreerde het laagste balbezitpercentage van het seizoen, met 40%

• Registreerde zijn laagste aantal passen, met 319