Eert zelfs een wedstrijd met 8 goals

Honors zelfs tussen China en Zambia

Op speeldag 2, de wedstrijd tussen China en Zambia op Zaterdag eindigde in een fantastisch gelijkspel, 4x4. In deze competitie kwamen beide teams uit een nederlaag. Wang Shuang was de man van de wedstrijd.

Na 6 minuten, Wang Shuang openden de score voor China, met een schot met de linkervoet in de doos. Met 15 minuten op de klok, Racheal Kundananji ontslagen voor Zambia, via een header binnen het strafschopgebied. In de 22e minuut, Wang Shuang scoorde het tweede doelpunt voor China nationaal team. In de 23e minuut, Jia Xiuquan's team verhoogde hun voorsprong met een doelpunt van middenveld. Na 43 minuten, Barbra Banda maakten het tweede doelpunt voor Bruce Mwape's team, vanaf de penaltystip.

Met 46 minuten op de klok, spits getroffen voor Zambia nationaal team, met een linkervoetaanval. Na 69 minuten, Barbra Banda hebben de hattrick, met een schot met de rechtervoet in het strafschopgebied, voltooid. Met deze staking heeft Barbra Banda 3e doelen voor het seizoen bereikt. Wang Shuang heeft de afstand van vier doelpunten, vanaf de penaltystip, in de 84e minuut voltooid. In de slotfase van het spel, Li Qingtong verliet de wedstrijd vroeg na het zien van een rode kaart.

Na het resultaat Zambia zijn 3e in de tabel, met 1 point, terwijl China op de plaats 4e zit, met 1 point. In verband met komende competitiewedstrijden, Jia Xiuquan's team . In de tussentijd, Zambia nationaal team .

Factos Marcantes
      • Registreerde het hoogste aantal buitenspel - 9

• Werden slechts 629 passes geregistreerd, de laagste dit seizoen

China