Australië zaken regelen weg in een spannende ontmoeting

Olympic Games: Australië oprakende winnaars versus Argentinië

Australië verslaan Argentinië, 0x2, op Donderdag, in een spel met betrekking tot wedstrijdweek 1. Zowel Argentinië nationaal team als Australië nationaal team speelden hun eerste wedstrijd in de competitie.

Het eerste doelpunt van de wedstrijd werd gescoord door Lachlan Wales, met een schot met de linkervoet, na 14 minuten. Met al 45 minuten gespeeld, Argentinië zag Francisco Ortega weggestuurd worden vanwege opeenhoping van geel.

Marco Tilio maakte het laatste doelpunt na 80 minuten met een linkervoetaanval van buiten het strafschopgebied.

Na het resultaat Argentinië zijn 3e in de tabel, met 4 points, terwijl Australië op de plaats 4e zit, met 3 points. In hun volgende wedstrijd, «socceroos» , terwijl Argentinië nationaal team speelt uit tegen Egypte.

FaseGroepsfase
      JornadaGroep CWedstrijdweek 1